Jäkla va bra det gick!

Idag hade vi SO prov som handlade om Lag och rätt. Det gick så otroligt bra! Skrev jättemycket och ville verkligen visa hur mycket jag egentligen kunde. Det är så kul när man får en sådan kick, att man kan det och vill visa det! Sen fick vi tillbaka våra engelskaprov och det gick så jäkla bra! Hade nästan alla rätt! Blev så glad att jag inte kunde sluta flina på hela lektionen. Woho I did it! =)

Jag släpade med syrran för att köpa godis och chips förut. Men det blev bara lite godis för jag var snäll och köpte åt syrran också. Min pojkvän kommer snart hit och han är ett stort fan av chips så vi kanske knallar iväg och köper det också.


Lite av dagens outfit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0