Mysfredag

Vilken rolig dag det har varit! Efter den korta skoldagen gick jag och pojkvännen in till stan för lite shopping. Först satte vi oss och fikade för att sen kolla i affärerna. Det var mindre kul att gå ute i detta vädret när man skulle till de olika affärerna. Det blåste som tusan och snöade och vinden gjorde att snön blåste runt helt galet! Jag köpte en söt tröja, slänger upp en bild imorgon! Och lypsyl för jag får så torra läppar på vintern. Hittade väldigt många snygga skor men de trotsar vädret för mycket.. Till sommaren slår jag till på dem istället! Sen köpte vi glass för det var så himla länge sen vi åt det.

Vi fick ringa efter skjuts för det var omöjligt att gå till bussen. När vi kom hem väntade Tacos och vi hyrde film. Han ska sova här så det kanske blir en till film ikväll.

Ha en fin fredagskväll och njut av att det är helg! =)


Kommentarer
Postat av: Sessie

åh,tack så mkt =)))

Jo, här är det bara bra med! :)

kram!

2010-02-13 @ 08:07:49
URL: http://sessiedanielsson.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Jag tänkte väl det! Men det såg bra ut tycker jag, hehe



Händer hos dig idag då? :)

2010-02-13 @ 10:06:07
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0