Shampoo helt anpassat efter din hårtyp!

Ikväll har jag kollat på melodifestivalen. Vad tyckte ni om låtarna? Själv tyckte jag att ingen gjorde så att jag utbrast "wow!". Elin Lanto tyckte jag hade coola kläder men annars var det inget mer som var bra. Hoppas på bättre låtar nästan gång!

Nu ska ni få se vad jag fick med mig hem från stan =)


Hittade ett superläckert skärp! Och ansiktsmask. Letade efter de som är
knallfärgade men de fanns inte. Tänk att vara knallblå eller knallröd i fejjan, hur coolt
som helst!



Köpte också ett shampoo helt anpassat efter mitt hår! Det går
att göra hos min frisör, man får berätta vilken hårtyp man har
och om man färgar m.m. så blandar de ihop ett shampoo
till dig!
Jättebra och kostar runt 200 kronor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0