Solen skiner!

Hejsan hoppsan! Hur mår ni idag? Pigga och glada? Det är jag! jag blev chockad idag när jag vaknade för det var något ljus som sken in genom persiennerna. Och det värmde om man fick det på sig. Helt otroligt! Jag blev dränkt av vårkänslor.

Sitter i mitt rum vid mitt lilla bord och målar naglarna. Ikväll ska jag träffa Madde och det ska bli så himla roligt! Vi träffas ju nästan aldrig eftersom det är så mycket med skolan. Men ikväll smäller det! =) Tills dess ska jag göra lite nytta här hemma hade jag tänkt.

Vi börjar dagen med en cool låt, och det är ju inte så tokigt att börja dagen med att dansa! Men min syrra kom in i mitt rum och började dansa discodans (hon tränar det) och av någon anledning råkade jag smälla i bordet så mitt nagellack blev utsmetat. Jag skyllde på syrran. Haha stackarn!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

jaa :o det var faktiskt inte mitt fel att du smätte ut det -.-

2010-02-24 @ 14:11:31
URL: http://kkajsaocheelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0