Det känns bäst att ligga ett steg före

Mamma ringde och berättade att man kunde se några planeter ute nu så jag slängde på mig uggsen och en kofta och sprang ut. Gick runt lite och kollade på himlen men såg inga. Det var väldigt dimmigt så man såg inte stjärnorna heller, det var kanske därför. Men vad tufft det hade varit om man hade sett dem! Ska kolla imorgonkväll igen. Har ni sett några planeter?

Idag har jag faktiskt varit otroligt flitig och gjort flera läxor. Det bara flög i mig att nu ska jag vara duktig och göra dem, för tänk vad stolt jag kommer känna mig efteråt. Och det är jag verkligen! Jag tycker det känns bäst och minst stressigt att ligga ett steg före. Men det har jag inte alltid insett, det var nu i helgen jag äntligen fattade det.

Snart ska jag lägga huvudet på kudden. Är fortfarande förkyld så går runt och nyser hela tiden. Ska krya på mig under natten tills imorgon!

Kommentarer
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

tack =D ja den är verkligen snygg! =)

2010-01-31 @ 21:08:52
URL: http://aarnnela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0