"I like big butts" + nytt i garderoben

Det blev en superrolig shoppingrunda det, full med skratt! Jag slängde i mig två cheeseburgare på donken på ett par minuter. Kajsa utbrast: "eh jäkla va snabbt du äter!". Haha jag vet ;-) Det jag hade tänkt köpa idag i stan var brun utan sol, men hittade även två tröjor och lite underkläder också. Kajsa köpte också lite grejer bland annat en fin kjol och en tunika. SEn knallade vi hem i det kalla vädret (jag med mina tygskor och skinnjacka) samtidigt som vi sjöng "I like big butts and I can not lie..". Fråga inte varför, för tyvärr så kan jag inte svara på den frågan.

Här är lite bilder från idag!


Lee tröja från JC




Även denna söta blus från JC




Inget kan slå H&M i snygga underkläder.


Har inte provat ACO's bus innan. Någon som gjort
och i så fall vad tyckte ni?


När vi kom hem märkte vi att Kajsa hade det där på sitt ben.
Oj vad vi skrattade! Men som tur är var vi på JC det sista
vi gjorde så hon har inte skämt ut sig så länge iallafall.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack :) haha!

nice inköp . . vill också shoppa :D

2010-01-21 @ 21:03:12
URL: http://jigglyxoxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0