Klockan är snart två

Ikväll har jag suttit framför tvn och kollat film med syrran. Eller vi kommenterar mest. Säger att "åh va knasigt det där är" eller "det där hänger ju inte ihop" och gapflabbar åt småsaker på filmen som egentligen inte är så roliga, men vi gör dem roliga.

Nu är klockan snart två och jag har krypit ner i min sköna säng med laptopen. Lyssnar på lite musik innan jag tänkte sova. Jag brukar lyssna på musik efter humöret. Är jag jätteglad och känner mig positiv lyssnar jag på glada låtar, är jag deppig blir det deppiga låtar som flödar ut ur högtalarna. Men ibland lyssnar jag bara på nästan vad som helst. Just nu spelas den här fina låten. Tycker låttiteln är väldigt fin =)

Men nu är det godnatt som gäller! Sov sött.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0