The Notebook

Denna dagen spenderas med pojkvännen, därför blir det lite dålig uppdatering. Jag föreslog att vi skulle se "The Notebook", en superbra och gullig film som man lipar ihjäl sig till första gången man ser den. Det är en typisk tjejfilm så inte undra på att han nästan somnade. Så det där med filmen gick inte så bra. Vi körde Mario Kart istället och första gången vann jag, då blev han inte så jätteglad så jag tyckte det var bäst att spela igen så han vann en gång också. 1 - 1 blev det! =)

Får se vad vi ska göra resten av dagen. Klockan sex ska vi iallafall åka in till stan för jag ska byta till mamma. Ha en fortsatt fin dag!


Kommentarer
Postat av: SHOAKAN ☆

haha :) va koort du e:) men hur gammal e du då? :) du kanske växer:P

2010-01-06 @ 18:05:00
URL: http://candygloss.blogg.se/
Postat av: Angelica Björk

Sv:ja verkligen :D..jag har inte sett den filmen..men de måste jag göra :D

2010-01-06 @ 20:50:02
URL: http://angelicasdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0