Tips för starkare naglar + dagens outfit

Godmorgon! Eller klockan är ju två..

Idag när jag hade vaknat gick jag upp och tog en dusch. Hade tänkt snabba mig eftersom jag ska iväg men råkade stå där en timme, hehe. Sen gjorde jag mig iordning och nu håller jag på att måla naglarna. Har märkt hur otroligt "starka" de har blivit! Kan knappt klippa dem. Förut gick de av bara om man kollade på dem. Jag brukade dra av, inte bita på naglarna. Skulle aldrig få för mig att stoppa in naglarna i munnen. Den senaste tiden har jag ALLTID nagellack på mig (oftast fransk manikyr) och det gör så att jag inte vill riva av dem och förstöra det fina. Så det är mitt tips, vill ni ha starkare och finare naglar, måla dem så låter ni bli dem! =)

Om 20 minuter ska jag åka iväg och ikväll kommer Emma hit! Vi ska laga mat och kolla på bilder när vi var små på tvn. Mysigt det ska bli!


Såhär ser jag ut idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0