Internet har inte funkat!

Förlåt för dålig uppdatering idag! Men Internet har faktiskt inte funkat. Som tur är var min duktiga pojkvän här och fixade det.

Efter skolan hade jag och pojkvännen planerat en dag på stan. Så vi knallade in till stan och gick runt i affärerna. Hittade världens gulligaste blommiga klänning på VILA men såklart så fanns den inte i min storlek, men ska inte sluta leta förrän den hänger i min garderob! ;-) Jag köpte ett långt halsband till min syrra som hon bad mig köpa till henne. Jag köpte även ett navelpiercingsmycke och en mascara till mig. Ni får se imorgon! Sen gick vi och köpte mat och har inte flyttat oss från soffan på hela kvällen för vi är helt slut efter denna veckan.

Nu ska jag sova. Godnatt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0