Ny hårförlängning

Vilket fint väder det har varit idag! Soligt och varmt. Jag kunde till och med dra på mig skinnjackan idag. Måste köpa en ny skinnjacka, min är för liten och jag vill ha en kort istället.
Så efter skolan gick jag och pojkvännen runt lite i stan innan vi tog bussen hem till mig. Gissa vad jag hittade i brevlådan när vi kom hem? Min nya hårförlängning! Äntligen!

Nu ska jag snart krypa ner i min säng och skriva svar på massa frågor som jag ska presentera imorgon =) Men först ska jag sätta på en tvätt.


Har hon inte världens coolaste röst? Älskar denna låten!


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Allt bra denna fredag? :)

2010-03-26 @ 06:11:30
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0