19 augusti

Godmorgon!

Eller egentligen har jag varit vaken sen 9 då jag gick upp och satte mig ute och åt frukost i solen. Riktigt varmt väder idag, och det är bland det bästa som finns! Har gjort mig iordning och städat rummet lite för snart kommer min älskling Timmy =) I morgon eller på fredag blir det shopping med bästa Emma. Lägger upp bild på mina inköp om det blir några hihi.

Slänger upp en bild på dagens outfit också!
Ha det bra!

Väst: systers, köpt på ginatricot, 249kr
Svart linne: ginatricot
Svarta shorts: JC


Guld armband: konfirmationspresent

Kommentarer
Postat av: Anonym

svart shorts.... hahah okej kan vi ju säga xD

2009-08-19 @ 13:33:44
Postat av: Anonym

armlös, benlös, huvudlös..... K

2009-08-19 @ 13:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0