Dumma tvättmedel

Hejsan!
Blev en riktigt mysig dag. Var ju med älsklingen =)

Har ätit kvällsmat nu, tog en macka & flingor. Längtar inte till jag ska gå och lägga mig för jag har blivit allergisk mot vårt tvättmedel, och alla lakan och påslakan är ju tvättade med det så spelar ingen roll om jag byter. Blir helt rödflammig och det kliar hur mycket som helst! Igår natt fick jag ta en filt och sova på, prydnadskudde och en till filt som täcke, gissa om det var skönt? Men imorgon kommer pappa förbi med lakan från honom. Missförstå mig inte, vi ska byta tvättmedel här men har inte tvättid förän onsdag.

Mesta delen av kvällen som är kvar ska spenderas framför datorn. Har inget annat för mig ikväll.

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0