Faktiskt sol idag

Sa till min syrra Kajsa att väcka mig idag vid 9, vilket hon gjorde men som vanligt somnade jag om till över 12! Jag blev väldigt överraskad när jag gick utanför dörren idag, för det var faktiskt sol och rätt varmt. Så jag tog en filt och la mig på baksidan och solade medan jag lyssnade på musik, underbart härligt! Fick faktiskt lite färg. Vågar inte sola solarium mer pga allt som sägs om hur farligt det är. Får använda BUS istället. Ikväll händer inget speciellt, ska bänka mig framför tvn i hopp om att det finns något bra att kolla på. Real housewives of New York funkar, börjar klocka 21.00 på kanal 5.

Ha det bra! =)

Jag på en strand utanför Stockholm 2009





Denna BUS använder jag och tycker den är bäst. Luktar gott när man smetat på den men kan lukta mindre gott dagen efter, då är det bara att duscha av sig (det bruna försvinner inte om du inte skrubbar för mycket) så är det problemet löst. Vilken tycker ni är bäst?


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0