God zZzz morgon zzZZzz..

Idag klev jag upp vid tio över sex (!) och gjorde mig iordning. Så är rätt slö nu. Igårkväll fick jag varna mamma att om hon såg en zombie gå runt imorgon klockan sex på morgonen så var det bara lilla jag. Behöver jag säga att jag inte är morgonpigg?

Usch, det regnar idag! Det är bland det värsta jag vet. Frisyren blir förstörd och kläderna blir blöta och.. ja usch! Men måste nog ändå ge mig ut snart, vad jag ska hitta på får ni kanske veta sen =) Senare ska jag träffa älsklingen.

IMORGON ÄR DET SKOLA! Jag kan inte fatta att det har gått ett helt sommarlov redan. Det gick ju så fort.. Skulle faktiskt gärna ha ledigt ett par veckor till så jag skulle ha tid att vila ut mig totalt. Jag ska ju börja gymnasiet. Känner en person på hela skolan och det är Danne. Känner därför ingen i den nya klassen, vet inte ens vilka jag ska gå med. Hur ska det gå? Hoppas såklart på det bästa =)

Ha en bra dag och hoppas ni har fint väder iallafall, kramar =)



Idag har jag på mig:
Svarta jeanstights: Ginatricot
Vitt vanligt linne: H&M
Min nya förälskelse, scarfs: H&M

Kommentarer
Postat av: Anonym

trodde det var Timmy ?

hah xd

2009-08-26 @ 21:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0