Kräftskiva

Hej på er! Dåligt med uppdatering idag, jag vet.
Ikväll har vi ätit kräftor här hemma, det var supergott! Men det skvätter ju rätt mycket när man sitter där och och försöker få de bitarna som går att äta. Min syrra råkade till och med kasta en kräfta i luften på något sätt och skvätte ner hela mig. På grund av allt det fick jag duscha en lång dusch.. Har nyss fixat håret, fönat och plattat.

Sen var det ju en kille här idag som mätte och grejade, för vi ska få nytt golv nästa vecka! Det passar perfekt för då är jag hos pappa så är allt klart här hos mamma när jag kommer hit nästa gång. Då får jag äntligen packa upp mina flyttkartonger som står i ett hörn i mitt rum och göra det riktigt hemtrevligt och mysigt. Ska nog få en fåtölj eller liknande sen också. Det kommer bli jättebra! =)

Ser att jag har fått fler läsare! Välkomna till min blogg, hoppas ni kommer trivas! =)



Kommentarer
Postat av: Ellen

Åhh vad gott..

2009-08-30 @ 13:27:52
URL: http://ellencsordas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0