Läser tidning

Det har varit en riktigt mysig dag med Timmy =) Nu sitter jag och läser Cosmopolitan som jag nyss fått hem det senaste numret av. Annars är SOLO min favvotidning. Sitter och smaskar på lite godis också hihi. Har gjort fransk manikyr också. Är inte utan det en sekund. Förut verkligen hatade jag att måla naglarna men har fått inspiration av mina två bästa vänner Emma och Madde så nu älskar jag att hålla på och fixa med naglarna! Nä nu ska jag hoppa in i duschen. Imorgon blir det shopping, jippi =)

Ha det så bra! Kramar


Man ser inte så bra, men fransk manikyr i alla fall!
Använder mig av denna som är en "behind the scenes of maja" (klicka på för större bild):



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0