Nytt i garderoben

Det var riktigt kul idag med Emma. Vi gick runt och kollade i ungefär alla affärer, köpte ett linne och ett par skor. Visar bild nedan. Sen åt vi på Thai Silk, supergott! När vi gick runt lite till mötte vi Madde och Hanna och gick med dem en liten stund. Det var kul och träffa dem för Hanna har jag inte träffat sen skolavslutningen! Vi köpte glass och satte oss vid en fontän, mysigt! Sen skulle jag köpa en kalender (en till) och hittade en snygg men den var bara för 2009 så det sket sig. Ska in till stan imorgon igen och leta vidare efter den perfekta kalendern! Runt fyra tog vi bussen hem.
Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen, måste försöka vila ut mig nu innan skolan börjar nästa vecka! Det pirrar så i magen..



Linne (inte riktigt så vitt i verkligheten): ginatricot 129kr
Skor: H&M

Kommentarer
Postat av: Anonym

En till kalender -.- ?

2009-08-20 @ 17:10:18
Postat av: madde

riktig mysig dag idag!tack älskling :) och jag älskar den tröjan :) ska nog köpa fler såna fast i olika färger, korall färg e ju snyggt :) eller ljusrosa. <33333333333333

2009-08-20 @ 18:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0