PANIK

Hemma efter en mysig dag med älsklingen. När jag skulle hem hade jag tänkt ta bussen, så vi satt och väntade på den men den kom aldrig, så Timmy sa att han kunde skjutsa mig med cykel hem och det gjorde han. Hur snällt som helst! Det var kul hihi =)

Nu är klockan sju. Ska duscha snart och sen fixa håret (föna och platta). Måste lägga fram två outfits som jag ska välja mellan imorgon beroende på väder. Ni får se vilken det blir såklart. Ska göra manikyr, smörja in mig med BUS, välja väska tills imorgon, tror ni man behöver en stor (den svarta jag köpte häromdan) eller går min lilla bruna bra? FÖRSTA SKOLDAGEN, AAH PANIIK!! Har ni tips på att lugna ner sig lite? Kommentera gärna i så fall.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Kajsa :)

den lilla bruna är för liten, jag tycker den svarta blir bäst (Y)

PIRRIGT ! :D

kan du logga in på msn så snart som möjligt?

2009-08-26 @ 21:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0