City Lips

Denna vintern har jag verkligen blivit så torr om läpparna, så nu har jag smetat på Idominsalva riktigt jämnt på munnen. Har fått smörja in händerna med lotion också. Nu när jag pratade om läppar så kom jag på att jag kollade upp "City Lips" igår i stan. Det kostar 499 kr på Kicks. Det sticker lite i läpparna och de blir större. Alltså funkar det på mig. Det är ju bara att fråga de som jobbar där om ni har några frågor om City Lips. Tror jag ska slå till på att köpa det.

Nu ska jag snart sova. Är superförkyld! På morgonen kändes det verkligen som jag var mycket bättre, men nix. Det blev sämre under dagen och på kvällen är det värst. Har väldigt fin röst också. Det är som sjungande musik i öronen. Nej, har förkylningsröst och rösten sviker mig ibland med att låta som jag är i målbrottet. Tur man har jullov och är ledig imorgon! Godnatt =)


Kommentarer
Postat av: hanna

fin blogg! :)

haft en bra dag? :D

2009-12-20 @ 22:33:57
URL: http://hannajoelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0