Erik och Calle i Globen

Då var det klart. Vi ska få se Erik och Calle i Globen nästa vecka! =)

Jag tog lite bilder idag från Modehuset och IKEA samt hemma, men såg till min förskräckelse att jag inte fått med mig sladden hit! Men imorgon kan jag lägga upp bilderna. Kvällen har spenderats i solarium, provade den som ser coolare ut och har dusch samt fläkt och massa andra tuffa grejer. Fick en chock när fläkten gick igång och mitt hår började virvla runt hur som helst. Men det var skönt med en solning! Har kollat tv och duschat också. Man stinker alltid när man kommer från solariumet.

Nu pysslar jag lite med mina naglar och målar dem. Sen är det raka vägen mot sängen som gäller! =)


Kommentarer
Postat av: Amanda



Kan du ställa frågor till mig på fråge stunden

2009-12-05 @ 06:31:38
URL: http://amandakarlekochliv.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Idag är det lugnt men ikväll ska jag ha grötafton. Vad ska du hitta på? :)

2009-12-05 @ 11:17:15
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0