Hurra, det är första december idag!

Börjar dagen med lite eget skrivet rimm, haha. Första december! Wihoo! Hur är det med er idag? Med mig är det toppen, pigg och glad! Och hungrig... måste gå och slänga i mig lite innan jag vandra bort för att ha min första lektion, spanska. Läser ju det utanför skoltid. Ska kunna en text om Kuba som jag har översatt från spanska till svenska, vilket var väldigt svårt.

Igårkväll kom mamma in med adventskalendern som jag redan visste att jag skulle få. Som tur är var det bara på skoj för hon gav mig den och skrattade. Men lite godis har man väl aldrig dött av?




Haha.


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Idag börjar jag sent vilket är skönt. Men har suttit nu på morgonen och skrivit lite på en uppgift som ska in på fredag. Ganska skönt att jobba lite på morgonen, men annars blir det skola och träning idag. Skönt med första december!



Allt bra med dig idag då? :)

2009-12-01 @ 07:57:10
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0