Impulsköp

Idag ska jag på min syrra Kajsas dansuppvisning. Det ska vara i sporthallen i denna lilla staden så det tar bara ett par minuter att gå dit. Men innan ska jag gå in till stan och köpa ett läppglans som jag har blivit kär i. Det är ett sånt där impulsköp som jag gör med jämna mellanrum (egentligen inga mellanrum alls). Det är rosa och superfint. Kajsa tyckte jag såg ut som Kissie i det...? Måste hinna slänga i mig något att äta innan vi sticker till uppvisningen, och det är om en timme så nu får jag skynda!

Mamma spelar julmusik högt i köket och jag hiphop och rnb och höjer mer och mer för att överrösta det hon lyssnar på. Men julmusik är supermysigt ändå. Stackars den personen som står mellan köket och mitt rum, vad kommer den höra för musiksort, julhop?

Mot stan! Ha en fin dag! =)


Kommentarer
Postat av: Snesum

Mysig låt ^^ <3

2009-12-05 @ 17:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0