Julrimm

Idag har Emma och jag traskat runt i snöstormen på stan och shoppat julklappar. Nu har jag bara några kvar att köpa. Det var urkul att träffa Emma och prata lite om allt som man gör med bästa vänner =) Vi sprang runt i hela stan och hjälpte varandra att hitta julklappar. Emma köpte så mycket att när jag ibland bärde (bar kanske det heter) hennes kassar fick jag inget blod i fingrarna! Något jag tänkte på var att nästan varenda människa man går förbi säger ordet "jul". Lite kul faktiskt. Imorgon ska vi fira jul med släkten vilket ska bli superkul och mysigt! Men vi firar ju såklart på julafton med. Då ger jag mina klappar. Visst skulle det vara kul med rimm?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0