Lite shopping

Det snöar, jaaa! Och neeej! Ja för att det är det man verkligen har längtat efter. En vit jul, det är ju så det ska vara. Och nej för att jag fortfarande knallar runt i mina vårskor (vita tygskor) och förfryser fötter och ben.
Det är hur soft som helst i skolan idag. Först hade vi prov, (okej det kanske är lite mindre soft), och sen en lång håltimme då jag och pojkvännen gick och köpte lunch, jag bjöd honom =) Sen hade vi pyttelite kemi och sen på biologin gjorde vi en tävling. Den som löse korsordet snabbast vann godis. Emma och jag kom trea, gimmie five! Det var svårt men jätteroligt!
Efter skolan gick jag och min älskling in till stan och kollade runt lite. Jag fick med mig ett par tights hem och en mascara. Imorgon blir det julklappsshopping! Jag höll på att sätta mig på röven två gånger på stan för det var så halt! Hahaha...

När jag kom hem var jag tvungen att tina upp så gjorde varm choklad och tog lite kaka. Ha en fortsatt trevlig dag!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0