Lyckat

Tänkte gå upp tidigt idag, vid åtta och göra mig iordning så jag sen kunde vara duktig och ägna lite tid åt att plugga på proven som kommer nu den sista veckan innan lovet. Sen skulle jag ha hela dagen framför mig då jag kunde pyssla med massa saker! Men det gick ju åt skogen direkt. Släpade mig upp vid tio och har legat framför tvn och NU är jag klar, klockan halv två! Usch vad jag känner mig... oflitig? Måste verkligen jobba på att ta tag i saker. Men jag har en anledning till att jag inte brukar göra det.
Men något jag ska vara flitig med, är att ta bilder. Eftersom min pappa aldrig använder sin digitalkamera kan ju lika gärna jag ta med mig den överallt? Hurra!

Det blir av att övningsköra ändå! Hörs =)




Har en liten söt rosett i håret idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0