Mysig kväll

Jag har haft en super rolig och mysig kväll hemma hos pojkvännen med hans jättesnälla familj. Hans syrror och systerdotter samt moster kom dit och vi fick se på två små flickor som gick luciatåg. De var jättegulliga och duktiga och sjöng jättefint. Det passade ju perfekt att jag fick se ett luciatåg, eftersom jag missade det i skolan i fredags då jag åkte till Stockholm. Sen fikade vi och killens systerdotter ville att jag skulle ha glittret hon hade i håret när hon gick luciatåg i mitt hår, hihi. Sen har vi kollat lite på den senaste Harry Potter filmen. Såg den på bio när den kom och har inte sett den sen dess, så kommer knappt ihåg den. Minnet uppfriskades alltså.

Nu är klockan snart tolv och det är dags att få lite sömn innan man ska upp igen. Godnatt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0