Nu bär det av till Stocholm

Godmorgon! Hur mår ni idag? Jag hade jättesvårt för att somna igårkväll för jag hade ont i benet. Låg och vred och vände på mig hur länge som helst. När jag vaknade idag var det borta men när jag kom ner i köket var det superkallt så jag fick ont i andra benet.. Nu väntar jag på att badrummet ska bli ledigt så jag kan göra mig iordning. Men vad ska jag ha på mig idag som är skönt att ha på sig när man åker bil flera timmar? Sätter nog bara upp håret i en slarvig toffs, slänger på mig några vanliga kläder och min nya stora halsduk och myser ner mig i den.

Kommer inte ha något internet på två dagar och därför kommer jag inte kunna blogga. Nu ska jag banka lite på badrumsdörren. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0