Seg dag

Till en början var denna dagen världens tråkigaste. Jag låg bara halvdöd i ett hörn någonstans hemma och gjorde absolut ingenting, kändes det som. Sen tog jag tag i dagen och åkte in till stan för att möta upp killen. Han är inte klar med julklappsshoppingen än så det blev lite sånt idag. Dock har jag inte tittat ut en hårförlängning än som jag ska få i julklapp. Imorgon är sista dagen att göra det ju! Måste alltså släpa in röven till stan imorgon igen och springa runt till alla frisörer i stan och fråga om de säljer clips. Hade man bott i en storstad så hade det varit lätt som en plätt att hitta en butik som säljer hårförlängning, men nu gör jag ju inte det. Tar emot alla tips angående hårförlängning!

Hoppas vädret är fint imorgon för då ska vi hugga julgran! =) Nu ska jag släcka lampan. En dag kvar till julafton! Godnatt! =)


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Sovit gott nu då? :)

2009-12-23 @ 00:53:48
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Ebba

svar: idag ska jag & mina kusiner fira min mamma, som fyller år! :) senare ska vi baka julgodis och pynta granen också <3 vad ska du hitta på idag då? förutom att köpa hårförlägning och så ;)

2009-12-23 @ 10:28:48
URL: http://pictuure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0