Snöbollskrig

Nu har vi kommit hem till mamma. Innan vi satte oss i bilen var jag bara tvungen att göra lite snöbollar och försöka träffa pappa och syrran, men träffade bara på bilen. Det var väl tur det. Sen skulle jag se hur långt jag kunde kasta, fem meter ungefär. Fick dra på mina UGGS när vi var ute ikväll, det var superskönt och varmt! Det blir nog de som gäller imorgon också.

Nu håller jag på att måla naglarna och pratar i telefon. Sen skriver jag samtidigt också! Det skulle inte en kille kunna göra... Ska snart stänga laptopen och krypa ner i min lilla säng. Godnatt =)


Kommentarer
Postat av: Ebba

Ha, tack :3

2009-12-16 @ 08:41:15
URL: http://ebbagratte.blogg.se/
Postat av: kajsa

snacka om gul hårförlängning

Du har rätt maja, Vi eldar upp den! :D

2009-12-18 @ 23:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0