Svar på kommentar



Svar: Tack så jättemycket! Nej det har jag faktiskt inte. Jag äger ingen sådan. Men skulle däremot vilja ha en, har hittat en som finns på Kicks och heter City lips. Skrev om den för ett bra tag sen. Den kostar nog runt två eller tre hundra och man känner hur den börjar verka (det sticker lite i läpparna) direkt när man placerat den på läpparna! Finns i olika färger också. Ska till stan i veckan och då kan jag kolla upp lite mer om den. På bilden har jag bara ett rosa läppglans från H&M (deras egna märke). Eftersom det glänser så mycket ser läpparna större ut. Om man lägger en klick "glans" i mitten på underläppen fuskar man till sig ett fylligare intryck! Ljusa färger förstorar också.


Kommentarer
Postat av: mina

Hej söta.Ja det var rätt som van i fredags.Hoppas att du får en skön söndag.kram kram

2009-12-13 @ 16:01:28
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0