Tredje advent och Lucia

Godmorgon!

Idag är det tredje advent och även Lucia. Funderade på att väcka pappa och syrran med min vackra stämma, men det blev inte av för att de gick upp tidigare än mig, hehe. Verkligen synd. Det börjar verkligen dra ihop sig till jul! Idag är det till och med lite snö ute! Nu i veckan som kommer ska jag spendera de flesta dagarna i stan och shoppa julklappar. Ska nog köpa en till mig själv, haha. Och när man öppnar den: "Åh va snäll du är Maja! Du visste precis vad jag önskade mig. Tack så mycket!".

Idag hade jag tänkt övningsköra, men eftersom det är snö och antagligen halt ute tror jag det är säkrast för alla om jag skippar det. I eftermiddag ska jag åka hem till pojken min. Men först ut, duscha och göra inpackning på håret.

Ha en underbar tredje advent och Lucia! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0