Viktig information

Åh förlåt så mycket för bokstavligt talat kass uppdatering idag! Har ju inte varit hemma, utan har varit på dansuppvisning. Det var flera stycken som jag känner som dansade vilket var superkul och alla var så jätteduktiga! Man kunde ju inte låta bli att inte sitta still på stolen! Ont i röven fick man. Jag tog massa bilder och filmade, men nu är det så att min mobil har inte alla skruvar på plats och har varit ur funktion hela kvällen så om jag ska börja greja med mobilsladden finns det en stor chans att det händer igen. Har haft lite panik över att den inte funkat. Har ni smsat mig de senaste fyra timmarna har jag inte fått era sms. Nu försöker jag lugna ner mig med lite härlig musik. Men bilder kommer kanske senare eller imorgon.

Ska snart svara på era fina kommentarer, jag lovar! Men först ska jag käka. Ha en underbar kväll! =)

Kommentarer
Postat av: Cassandra <3

Var gärna med i min Veckans blogg-tävling.

Gå in på min blogg, och kommentera inlägget om veckansblogg så är du med i tävlingen :)

2009-12-05 @ 19:50:27
URL: http://ccassiieesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0