2012

Datorn bli väldigt varm när man har den i knät. Det bränner nästan igenom täcket till benen. Ska nog lägga huvudet på kudden och plugga in hörlurarna i öronen och sova strax. Det börjar bli jobbigt att hålla ögonen öppna. Som ni kanske har sett har jag skaffat mail till bloggen! Så sist i min information om bloggen hittar ni min mailadress om ni har något på hjärtat. Varning, lät som en åttioåring där. Men om ni har frågor eller något så är det bara att höra av er på mail.

Ser så mycker reklam om denna filmen. Den verkar så häftig! Måste verkligen se den! Men nu är det godnatt som gäller =)


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Bara bra med mig! Händer idag? :)

2009-11-11 @ 09:08:15
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0