Bio

Förlåt för superkass uppdatering idag! Direkt efter skolan stack jag och pojkvännen hem till mamma och var där till vi skulle gå in till stan framåt kvällen. Vi skulle nämligen gå på bio. Vi såg 2012 och herregud va bra den var! Man satt och spände sig i hela kroppen under hela filmen för det var så otroligt spännande! Jag brukar vilja skrika ut tex "spring!" eller "gör si och så!" när jag ser filmer. Det krävs mycket kraft för att hålla inne det ska ni veta! Den var ju lång också, 2 timmar och 40 minuter men det gick jättesnabbt! Det var absolut inte så att man satt och hoppades att den skulle vara slut snart, det hände spännande saker hela tiden. Det var grymma effekter också! För att sammanfatta det hela, se den på bio annars förstörs nog effekterna en aning och den är verkligen värd att se!

Ikväll har jag spelat Mario Kart, jag vann hela tiden, host host. Men nu ska jag borsta tanden och hoppa i säng! Godnatt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0