Böcker

Prosit! Sitter här och nyser som en galning. Men det är nog bara tillfälligt. Funderar över vilken bok jag ska börja läsa. Jag och Emma i klassen hängde i Bibblan idag i skolan. Vi köpte först godis och gick in där och satte oss i ett hörn. Man får inte äta där inne så jag fick hosta högt när vi tog bort det prasslande papperet. Vi fick nästan kramp i magen av skratt, det var superkul! Jag kunde inte låta bli att kolla om jag hittade någon läsvänlig bok. Blev en hel hög först så fick välja bort ett par så fick tillslut med mig tre stycken. Brukar läsa innan jag ska sova, annars kan jag inte somna.

Men får inte unna mig en rolig bok nu ikväll, satsar på kemin istället. Sen släcka lampan, härligt!


Hittade ingen bok där man bara sken upp och det pirrar till
i magen för den verkar så bra! Tips på bra bok? =) Jag kan ge
er ett tips, "Som jag vill vara" av Katarina von Bredow. Hon kom
till oss i högstadiet och pratade om sina toppenböcker!


Kommentarer
Postat av: maya

läs twiight böckerna (Y)

2009-11-04 @ 18:12:23
URL: http://maysann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0