Dagens outfit

Påvägen hem smet jag in i en affär och köpte lite godis. Men nu är jag äntligen hemma! På spanskan var det inte många alls. De var tydligen sjuka efter svin-sprutan, ni vet den som man får tryne och knorr på svansen. Den som jag ska ta imån! Hoppas jag inte blir sjuk lagom till helgen då otroligt mycket kul ska hända!

Nu ska jag vara duktig och göra lite läxa. Om jag inte är alltför slö ska jag ut och ställa mig och vänta på bussen efter det. En fråga, vart tog min sista nötcreme vägen? La den bredvid mig och nu är den borta. Minns inte att jag ätit upp den. Hmm..


Så här ser lilla jag ut idag.


Lasergame. Jag var med i det gröna laget. Vi vann, hihi.


Siktade bäst i laget =) Annars var jag inte bra, tss.


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Vad trevligt! Allt bra idag? :)

2009-11-19 @ 15:52:59
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Malle - Hockeyfru

hahaha hopaps du löser mysteriet med nötcremen :P hihi

2009-11-19 @ 15:53:49
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0