En natt jag snabbt vill glömma..

Hej på er sötnosar! Anledningen till att jag inte bloggat idag förän nu är att jag är jättesjuk efter sprutan. Har inte sovit på hela natten, har haft runt 40 graders feber och otroligt ont i huvudet samt ont i hela kroppen och i armen där jag fick sprutan. Mina närver har spökat också, har inte kunnat sluta skaka. När jag skulle släpa röven ur sängen på morgonen var mina fötter svullna så kunde inte stå på dem. Har käkat piller och nu är jag mycket klarare i huvudet och mår bättre =)

När som helst kommer kusinerna hit! Det var jättelänge sen vi träffades och det ska bli så kul att få träffa dem igen. Måste lägga det sista på sina platser i mitt rum. Kajsa har varit duktig och städat lägenheten för jag har legat halvdöd på soffan och mamma lagar mat.

Ha en underbar dag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0