IKEA

Vilken fullpackad kväll! Nu är jag iallafall hos mamma och har möblerat runt i mitt rum, packat fram lite filtar och ännu fler kuddar, gnällt på mina hemska gardiner så mamma och jag ska åka till IKEA och köpa nya samt en lampa m.m. Sen vill jag ha en fåtölj och lite mer mysiga saker till rummet. Vill ha ett äkta mysrum alltså! Det är superkul att inreda! =) Men möbleringen slutade med att skrivbordet åkte tillbaka dit där det stod innan, och nästan allt annat också.

Åh, när jag är hos mamma ska internet bråka med mig hela tiden. Det är jättesegt och det går knappt ladda upp bilder. Gör så gott det går! Nu ska jag sova, godnatt! =)

Kommentarer
Postat av: tess

great :)

2009-11-30 @ 23:15:03
URL: http://latess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0