Kvällens vanliga underhållning

Nu är jag hos pappa och har packat upp och suttit begravd i matteboken. Har haft panikattack för det är prov imorgon och jag har inte haft tid att öva alls. Det leder ju till att jag inte kan något. Läser ju matte B. Åh jag är förvirrad, vet inte hur jag ska göra!

Solningen gick bra. Solade 16 minuter men det blev nästan inget. Får kleta på lite BUS nu alltså! Ikväll när pappa, Kajsa och jag åt var det inget ovanligt som hände:
Kajsa sitter och trycker i sig en tablett som är någon sorts vitamin för att håret ska växa fortare. Hon säger att den smaka hästskit (?) och grimaserar bara hon kollar på den. Då ska pappa visa att han är man och tar hennes tablett (hon har delat den i bitar) och stoppar in den i munnen och tuggar. Han ser glad ut  till en början och säger att "äh, det är bara att tugga!". Han verkligen anstränger sig för att se glad ut men sen kommer en min som säger med en sammanfattning "Fy tusan!!!!!!!!!" och han håller på att spotta ut tabletten medan han skrynklar ihop ansiktet. Det var så himla kul så jag fick kramp i magen.

Det har tagit lång tid att skriva detta för jag har kladdat tandkräm på datorn när jag skrivit. Nice! Men nu ska stressade jag krypa ner i sängen och grubbla över matteprovet. Natti natti =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0