Lady Gaga

Jag har läst ett par bloggar nu samtidigt som jag lyssnar på Lady Gaga. Det ligger en mindre rolig bok här bredvid mig på nattduksbordet som jag ger arga blickar. Orkar inte läsa kemi! Men måste rycka åt mig den nu, det kommer ju kännas toppen när jag har läst hela det där kapitlet.

Ska sega mig upp runt fem imorgon. Jag ska tvätta håret och sen måste jag troligtvis åka buss till skolan! Usch, så trist. Just det, jag har gratis sms nu, så go ahead and bomba! =)

Efter kemin ska jag sova, natti natti! =)


Kommentarer
Postat av: Malle - Hockeyfru

hihi sant! huha va tidigt du ska upp :( ska sova för dig med;P

2009-11-15 @ 23:11:50
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0