Lasergame!!

Shit va kul det var! Klassen delades upp på två lag sen fick vi gå in i ett litet rum och sätta på oss stora västar och ta ett vapen. En grabb berättade lite om hur det gick till, tydligen hade i princip hela klassen utom jag och Emma kört det förut. Sen öppnades dörren och vi fick gå in i ett rum. Jag svär på att jag såg ut som hundra frågetecken i början, men sen förstod man mer och mer. Jag var inte bra, men det var superkul! Verkligen något jag ska göra igen! Mna blev jättvarm och det var otroligt skönt med en cykeltur hem med uppknäppt jacka.

Det var sånadär lampor som tex brandbilar brukar ha, som snurrar och blinkar. Såg en sån påväg hem och det kom en stråle mot mig och jag duckade! Haha.

Nu ska jag klä på mig och platta håret för det blev lockigt efter cykelturen, och sen gå till sista lektionen. Ha en fortsatt trevlig dag! =)

Kommentarer
Postat av: M

V E C K A N S B L O G G



Anmäl dig ller en kompis nu!

2009-11-19 @ 13:44:54
URL: http://millli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0