Lite bilder

Hos faster åt vi gott och drack kaffe (ja, jag dricker det). Kajsa och jag spelade ett spel på hennes mobil där det ställdes frågor om allt möjligt som vi försökte få rätt på och vara smarta. Det gick mindre bra. Ett par timmar senare åkte vi vidare till Öland för att hälsa på min kusin och fira henne för hon fyller år. Hon väntar sitt andra barn och är väldigt stor om magen nu, sen hade hon och hennes kille förlovat sig också, urgulligt! Där åt vi mat som hade lite julstämning och det var massa fina ljus tända överallt också vilket bidrog till att det blev väldigt mysigt. Min faster försökte berätta och lära min kusins barn vad alla som var där hette och efter ett långt tag looking like a ? sa han: "Jag har tuggummi." Då gapflabbade alla.

När jag, syster, pappa, farmor och faster hade trängt in oss i en bil susade vi hem. Gjorde några stopp på vägen, stan för att kolla på alla julbelysningar, farmor för att hänga upp en lampa och fixa tvättmaskinen. När vi äntligen kom hem slängde vi oss på Wii kontrollerna och körde lite race i Mario Kart.

Lyckades lägga över lite bilder från mobilen till datorn. Slänger upp några!


Nya Modehuset. Kajsas och mitt personliga nya favoritprovrum. Stort
som ett hus!

Jag menar, kolla!


En liten kisse som vill ha uppmärksamhet när man är
upptagen och sitter och pluggar.


Sne bild. Iallafall idag hos faster.
Syrran är som en paparazzi.


Sne igen. Fikat idag.


Kommentarer
Postat av: ALICIA

jodå :D en del blev det hihi! jaså okej :) kul!

2009-11-28 @ 22:05:19
URL: http://aliciasiverman.blogg.se/
Postat av: Annika<3

sv: va rolig :) Aa några... thihi!

Hur är det med dig då?

kram <3

2009-11-28 @ 22:07:02
URL: http://loveisintheaiir.blogg.se/
Postat av: bögjävel

För att det är så tråkigt, det händer ingenting! :)

2009-11-28 @ 23:26:11
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0