Min knasiga väg till och hem från solariumet

Nu har jag varit och solat! Har ju inga linser när jag ska göra det så när jag cyklade dit såg jag knappt något! När jag kom dit var det en kille som bytte rör så jag fick helt nya. Skulle lägga i mynt och fick hålla dem precis framför ögat för att se. När jag var klar cyklade jag hem (körde på en hel del saker). Glömde att jag skulle ställa cykeln på baksidan så fick vända om men då såg jag inte vart jag skulle köra in. Helt plötsligt var jag ändå på vår lilla tomt och skulle låsa cykeln men nykeln gick ju inte i! Försökte och försökte men nix. Kollade nära på den och: "Nej, det var ju min skåpsnyckel. Det var ju fel." Snubblade sen in.

Nu ska jag packa upp det sista och sen hoppa in i duschen!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0