Onsdag

Ställde klockorna på fem idag och när jag stängde av dem tänkte jag som vanligt att jag kan ligga kvar och titta en stund. Vaknade tjugo minuter senare.

Har långa lektioner idag och slutar hyffsat sent. Efter skolan tar jag nog bussen hem till pappa för lite plugg. Nu måste jag skynda mig, ska snart gå till skolan! Första lektionen är SO och man skulle ha läst runt tio sidor. Det gjorde jag igårkväll men då var jag halvt vaken så minns inte något alls. Ska försöka gömma mig bakom långa personer i klassrummet så jag inte får några frågor.

Ha en fantastisk dag!! =)


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Jadå, har haft en bra dag. Gjort lite intervju till ett arbete i skolan bara :)



Vad har du gjort?

2009-11-18 @ 17:43:19
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0