Smarrigt!

Då var man hemma in the city igen.
När jag klivit av bussen fastnade jag i bibblan och fick med mig några böcker hem som jag ska börja läsa redan ikväll! Hos pappa pluggade jag lite och så fixade han käk. Gosade med katterna också! Kitty kom in och var superblöt och hoppade upp på bordet och la sig i min mattebok. Det blev ett fint avtryck där. Sen skjutsade pappa mig hem.

Bytte snabbt om till mjukiskläder och tog cykeln till solariumet och solade. Blev jättebrun, hihi! Det var egentligen tänkt att jag skulle färga håret idag, men det finns inte tid till det. När jag kom hem från solariumet möts man av att mamma varit och köpt bakelser, mums! En av dem står här bredvid mig och gissa om det är svårt att inte äta den?! Nu ska jag bänka mig framför Idol och heja!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0