Snacka om sjuk lektion

Försov mig idag så missade första lektionen. Innan nästa kom pojken min hem till mig och vi åt frukost och halvsov i soffan framför mtv.

Nu sitter jag på biologi lektion, vi håller på med stenar, hehe. Det är ganska häftigt för det ligger sten som är genomskinligt och ser ut som plast i stensamlingen som vi inspekterar! Man skulle lätt kunna bryta sönder dem! Sen ligger det en liten påse som det antagligen också är någon sorts sten i.
Jag öppnar påsen.
Jag: Åh kolla Emma, hamsterbajs!!
Emma börjar gapflabba.

Killarna sitter och skriver sjuka saker på Wikipedia. Man skrattar så tårarna flödar, till och med läraren! Sen spelas det Lady Gaga. Snacka om rolig lektion! =)

Kommentarer
Postat av: emma

hahah jag dör! :')

2009-11-17 @ 12:59:13
Postat av: Marcus Å

Bara bra här också. Haft en bra tisdag? :)

2009-11-17 @ 19:11:42
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0