String

Det var hur kul som helst! Kan väl beskriva det som en teater med beatbox musik som var grymt bra, det var helt otroligt! Sen var det fyra killar som fjantade sig, sjöng, gjorde roliga saker och sa skämt så man satt och skrattade hela tiden! En av dem pratade engelska och han "tappade" byxorna så man fick se honom i string och en pratade norska och han tog sig mellan benen hela tiden. Men det var inte bara sån humor. Sen var det häftiga scener med lampor och till sist fick man klä på sig 3D glasögon och se supercoola grejer! Det låter så tramsigt när man förklarar hur det var, så jag kan helt enkelt inte förklara föreställningen men kan sammanfatta det: Hur kul som helst!
I början kände jag mig vilsen och trodde jag kommit fel, men sen var det så sjukt så det var bra! Efteråt skulle mamma såklart prata med de som var med och be dem skriva på en dvd hon köpte.

Nu är jag så uppspelt men ska försöka att varva ner och göra lite läxa. Hur kan man gå från något så roligt som föreställningen till något så tråkigt som läxa?

Sen ska jag sova, har längtat efter det hela dagen!


Kommentarer
Postat av: Malle - Hockeyfru

hihi ja, behövde förändring:P hahaha låter kul de där;D

2009-11-06 @ 00:27:38
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Kamilla - Fotoblogg

Godmorgon! Allt bra idag? :)

2009-11-06 @ 07:23:27
URL: http://kamillush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0