Styla håret

Knasigt nog var jag pigg klockan kvart i nio och hoppade upp ur sängen. Att jag inte kunde somna om kan också bero på att pappa låg och hostade i rummet bredvid. Hur är det med er idag? Jag mår prima förutom lite träningsvärk i armen sen bowlingen i torsdags. 

Ikväll runt fem är vi bortbjudna till mina föräldrars kompisar som har en son som är lika gammal som mig och hans lillbrorsa. Har lite grejer jag ska göra innan det till exempel köpa sminkborttagning.

Jag har precis duschat och ska styla håret nu. Sen ska jag måla naglarna! Ha en fantastisk dag =)



Kommentarer
Postat av: sandra

va mysigt. ^^ hoppas du får trevligt.

Jag gillar handduken. verrry stylish ;)

2009-11-14 @ 20:44:36
URL: http://sandraliksom.blogg.se/
Postat av: kajsa

vad gör du maja................?

2009-11-15 @ 21:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0