Svarta brillor

Då var veckan igång igen med massvis med plugg! La märke till det i skolan att oj så många det är som har sånnadär brillor! Glasögon kanske jag ska säga, men jag säger alltid brillor, som är stora med svarta bågar. Det är väldigt snyggt om man passar i det. Själv skulle jag nog inte se klok ut.

Det luktar mat så ska strax äta. Sen ska jag slänga ner alla mina grejer i hundra väskor och åka till mamma. När jag har packat upp tar jag cykeln bort till solariumen. Åh va skönt det ska bli att sola igen! Det var två eller tre veckor sen jag gjorde det.

Ha en trevlig kväll! ♥

Kommentarer
Postat av: emma

brillor med förstoringsglas ska det va! ;D haha!

2009-11-02 @ 20:06:53
URL: http://heytheree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0